1396-11-15 18:38
756
0
50021
سردار صادقی مطرح کرد؛

عزم بالای بسیج برای رفع محرومیت های مناطق مختلف کشور/ یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران 22 بهمن است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران 22 بهمن بوده و است اهمیت دادن این روز اقتدار این کشور را می افزاید.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رحمت الله صادقی در مراسم بهره برداری از مدرسه 2 کلاسه روستای دولت اورلان در شهرستان مرزی مراوه تپه اظهارکرد: بسیج سازندگی هدف عمده و مهمش محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: مدرسه روستای دولت اورلان با هزینه 90 میلیون تومان ظرف مدت کمتر از 8 ماه به بهره برداری رسیده و این نشان دهنده عزم بالای بسیج در رفع محرومیت های مناطق محروم کشور است.

وی افزود: هم اکنون نیز قرارگاه سازندگی سپاه در بخش های مختلف فرهنگی، تعلیم و تربیت، اقتصاد و اشتغال، زیر ساخت و عمران و بهداشت و سلامت در حال کار در مناطق محروم می باشد.

وی ادامه داد: یکی از عدالت ها داشتن مدرسه و بهداشت است. سپاه پاسداران هم وظیفه دارد کنار سایر ادارات از ظرفیت خودش استفاده کند و در زیرساخت های لازم تا حد توان کمک کند .

سردار صادقی تصریح کرد: یکی از فعالیت های قرارگاه سپاه پیشرفت آبادانی و محرومیت زدایی از کشور اسلامی ما  است .

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه در بخش کشاورزی و دامداری وابسته به روستا هستیم متذکر شد: با بستر سازی مناسب برای روستاها، به پیشرفت های لازم و مناسبی دست پیدا می کنیم و این موجب می شود کشور هم پیشرفت کند .

وی اظهار کرد: شهرستان مراوه تپه یکی از شهرستان هایی است که زیرساخت هایش پیشرفت کرده و این کارها به همت مردم و حضور مردم در صحنه ها بوده است، اگر توانستیم زیر ساخت مناسبی را مهیا کنیم مطمئناً به نتایج مناسبی دست پیدا می کنیم.

سردار صادقی در پایان تاکید نمود: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران 22 بهمن است . انشاءالله مردم ما در روز 22 بهمن با حضورشان به اقتدار ملی کشور می افزایند .

یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران 22 بهمن است / ضرورت اهمیت دادن به زیر ساخت های لازم  در روستاها

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.